18.6.10

Fredag 11.55

Skrev igår och fråga om det var sommaren som kommer och jag tror jag fick ett ganska tydligt svar på det idag, nej!
Det regnar ute, är kallt och usch. Och eftersom det är sånt här väder kommer det inte komma mycket folk alls idag nästan inget folk antar jag och vi kommer ha grymt tråkigt I guess. Inte taggad för jobb. Vill dessutom åka och kolla på min kusin som ska spela Aroscupen idag men nejnej då jobbar jag. Han spelar imorgon med vid 10 eller något så får se om jag orkar upp då istället. Ska ju jobba imorgon med fram till halv 6 eller något så ja inge vila eller partaj för min del haha. Ledig på måndag däremot när alla andra jobbar haha..
Jaja ska väl sätta på mig kläder och sedan dra iväg till jobbet och ruttna. Hoppas på att Jimmy kommer och är social under dagen och sen ska han hjälpa mig spraya klart min cykel, gullig som han är ! Skriver väl när jag kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar