25.6.10

Midsommarafton 10.35

Sitter just nu i bilen på väg till stugan. Vi är just nu i Eskilstuna. Tänker ALLTID på Elin Lanto när vi åker här... if you wondr lix!
Har JÄTTE ont i ryggen kommer typ gå av not good. Älskar akustiska versioner på låtar. Lyssnar på Jay Sean's akustiska version av Down. Men inget slår dock en akustisk version av Lady Gaga's Paparazzi, SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GRYM!!!!!!!!!!! Vet inte vad han heter men lyssna love it....
http://www.youtube.com/watch?v=UF2-4D3FdoQ

Vill någon förklara för mig hur man lägger in you tube filmer i inläggen får ni ju gärna kommentera och säga det.

Jaja, var ju som sagt med Jimmy igår kväll till ungefär 10 tiden. Satte mig då ute på altanen med mor och far ett tag innan jag tog min älskade nya gula cykel som NÄSTAN är helt klar nu och cyklade och möte Josefin och Elin. Skulle lämna Elins kajal och egentligen hämtat min skjorta men vi kom aldrig hem till Elin hehe. Åkte först till Josefin på Bjurhovda där hon hämta massa stuff. Sedan åkte vi till Josefin på Skiljebo och lämna alla stuff. De stannade dock kvar och kolla på film medan jag cykla hem eftersom jag skulle upp tidigt idag. Hoppade in i duschen när jag kom hem och gick sedan och la mig.
Hade ställt klockan på 7.30 imorse men gick inte upp fören 8.30 och vi skulle åka vid 9.30 så stressigt blev det men vi blev ändå inte färdiga fören vid 10.00.
Skrev nyss på Facebook och fråga om någon filmade när jag sjöng på Summer Of Love. Har en film som Jonna filmade dagen innan men det gick inte toppen bra då så vill ha den riktiga. Någon som vet någon eller som filmade eller något? Såg ju att någon filmade men var ju inte precis så att jag såg vem det var som gjorde det. Alicia svarade precis att Cecilia hade filmat dem så får väl hoppas hon filma mig med.
Nej nu ska jag redigera bilder as vanligt. Är väl framme om 1 timme eller något. Skriver väl ikväll/inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar