22.6.10

Tisdag 23.59

Sista sekund innan det blir onsdag. Skrev inte när jag kom hem eftersom jag satte mig och åt på direkten och strax där efter cyklade jag bort till Haga för att möta världens bästa vän! Där var det andra peoples med och de körde fotbolls tennis så kollade på det och galnade runt med Jonna.
Vandrade till ICA och inhandlade vattenmelon till morgon dagen.
Ska nämligen till Löga imorgon med Jonna och Linnéa och steka. Åker väl dit vid 11-12 och stannar till 2 då jag åker iväg till jobbet. Börjar halv 3 imorgon och slutar halv 9 eftersom att det är grillkväll. Hoppas på att Jimmy kommer förbi på kvällen, abstinens efter en dag haha.... älskar min pojke så sjukt mycket så jag vet ju knappt vart jag ska ta vägen.
Nej nu ska jag redigera bilder och sedan sov. Tror jag lägger upp dem imorgon någon gång istället.
Shiet pommes frites det är midsommar om 2 dagar... jag vill att Jimmy ska med till stugan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar