20.6.10

Söndag 23.49


Passar på att skriva nu, så här 11 minuter kvar till det blir måndag.
Kvällen har varit en berg-o-dalbana. Efter jobbet åkte jag till min underbar pojke och var med honom fram till 9 tiden ungefär. Åkte sedan hem och fick se att pappa sprayat klart min cykel och satt ihop den och allt, detta gjorde mig arg och inte lite arg och sedan finns det idiot nämner inga namn men ja den personen och nästan alla andra vet vem jag menar. Som i alla fall vill reta upp mig ännu mer och tro mig då får de fan i mig ursäkta språket ta konsekvenserna. Jaja med hjälp och tröstande av pappa haha och även Jonna, Jimmy och Elin så blev jag på topp humör och Anton hjälpte till lite så är jag i alla fall nu jätte glad.
Har redigerat bilderna från idag så ska lägga upp dem här.
Morgondagen tillbringas med Jonna. Hon kommer hit tidigt eller något någon gång. Så ska vi spraya mitt däck svart! Eller hjul kanske det är... ah något i alla fall!
Sen ska vi cykla till hälla och till Lindex och sen ska vi möta på Elin på Hamre och sen ska vi cykla till stan så ska jag lämna min kära dotter/bästa vän på dagis/jobbet hehe...
Skriver kanske senare i natt är nog vaken ett tag. Och kanske lägger ut bilder också alltså utöver de som ni får här(och en högst upp) :






1. Min redbull med Johans fingrar 2. Min redbull utan Johans fingrar 3. Regn
4. Mer regn 5. Vattenmelons remmar 6. Min älskade jumpsuit 7. Drickakylen...
8. Blomma 9. VARMA KOPPEN=KÄRLEK 10. Glasskylten
11. Tjuren på fjången 12. Rutten blomma å blomma 13. Blomma
14. Johanna in the soffa 15. Glassgubben 16. Vatten på blad
17. Magnum flagga 18. Vatten på blad 19. Godis och spegling från innergården

och som vanligt klicka för att se större bilder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar