13.6.10

Söndag 21.53

Bloggtorka?
Naej men lite uppehåll kanske. Har inte haft större lust att blogga senaste dagarna. Inget speciell anledning eller jo, torsdags "fira" jag väl in lovet lite smått med Jonna, Elin å Josefin, fredagen spenaderades på Liseberg hela dagen med underbara Jimmy och toppen Elin. Igår jobbade jag på gården och sedan firade jag och Jimmy våran 1 års dag. Åt donken, mycket romantiskt vi vet!, och såg sedan Kommissarie Späck på bio. Haha grym film. Och åter igen mycket romantiskt, men vad är det ett skratt förlänger livet? Därför såg vi en komedi så vi förlänger våra liv så vi kan spendera dem tillsammans längre! Great!
Idag vakna jag vid 1 och åkte iväg och köpte spray färg till cykeln. Efter det har jag bara städat rummet. Eller bara och bara, dammat, dammsugit, hängt upp alla örhängen, rensat bland mina andra smycken och gjort en hel del. Duktig Johanna!
Imorgon börjar jag jobba. Ser faktiskt lite framemot det. Känns som att det kommer bli bra.
Ska först ner på stan med Malin vid 10 eftersom jag inte börjar fören halv 1. Får se om jag skriver imorgon annars hörs vi någon annan gång!

cause my love is your love
and your love is my love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar