26.6.10

Midsommardagen 13.14

Åhhej Åhhå så var ännu en midsommarafton över.
Kom fram vid halv 12 och åt och greja. Orkar inte ta allt i detalj men har haft så grymt otroligt roligt. Dansa runt midsommar stången som slutar med poledance och massa annat galet. Gick och la mig vid 1 tiden.
Vid halv 4 var jag sedan uppe igen och drog med mig pappa ut för att fota soluppgången. GRYMT FINT! Ni får se bilderna senare.

Nu två timmar senare sitter vi i bilen. Glömde bort att jag skrev här och satt och kolla runt på massa bloggar med Anette och åt sedan så först nu fortsätter jag skriva och då i bilen på väg hem. SKa börja redigera bilderna från dagen på Löga och sedan får vi se vad som händer. Har i alla fall 313 bilder från igår och idag att redigera sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar