20.6.10

Söndag 00.07

Sitter fortfarande ute på altanen men endast pappa är kvar nu. Ska väl snart gå och lägga mig men ska fortsätta redigera lite bilder till. Har redigerat alla från idag så ska bara lägga in dem men nu har jag på börjat bilderna från S.O.L. .
Har ju kollat på firandet och sådant hela kvällen och blev helt rörd av Daniels tal till Victoria. Han berätta om en gång när hon skulle åka bort i 1 månad och då hela natten satt hon uppe och skrev och skrev och skrev. Och dagen efter hitta Daniel en låda och i lådan låg det 30 brev, ett till varje dag som hon hade suttit och skrivit till honom!!!!!!!!!!!!! Åh :(
Jag vill också gifta mig nu.. fatta vad härligt! Usch nu ska jag sluta drömma!
Nej ska redigera lite till sen ska jag väl lägga upp bilderna från igår som det är nu!

Till vänster ser ni förresten min present jag fick av min morbror och hans fru. Ett USB-minne fast som enn liten docka och ni ser de som glittrar det är scharowski kristaller. Något jätte känt eller liknande hehe!
Men tycker den är skit söt och man fick med en kedja som passa perfekt runt min arm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar