28.6.10

Måndag 11.49

Vill bara gå och lägga mig. Känner på mig att dagen inte kommer bli bra.
Den började ändå bra med att vakna upp hos Jimmy fast han hade redan åkte till jobbet. Jag cykla iväg till sjukgymnasten och tränade. Kom hem igen vid 10 då jag mötes av den hemska synen av mig själv i spegeln. Världens jäkla utslag i ansiktet, på halsen, på axlarna, på bröstet och på överarmarna. Hoppade in i duschen ihop om att de rödaste av utslagen skulle lägga sig men icke.
Så mina planer på att sol sprack och istället satte jag mig och läste tidningen. Ska väl ta och cykla iväg till jobbet snart. Får bli en långärmad tröja och en stor sjal idag that's it. Vill ju inte att ni ska drömma mardrömmar.
Ska i alla fall leka med Jonna ikväll så kvällen blir ju bra men ja resten vettefan. Hoppas vi har lite folk på jobbet orkar verkligen inte.

Bild från midsommar afton när kusin fick utslag från brännässlorna ungefär så ser mina utslag ut nu, fast sitter på alla de ställen jag sa och är illröda..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar