3.6.10

Torsdag 20.57

Uppdateringen börjar bli lite dålig känner jag.. Men orkar inte för tillfället haha!
Är så fint väder och ingen press i skolan så då blir det bara chillidill med livet lix.
Igår var det avslut med Helen, tårfyllt och skrattfyllt. Kommer sakna henne så otroligt mycket på avslutnings middagen och avslutningen men glad för hennes skull. Efter det åkte jag och Jonna hem till mig och låg på studsmattan ett tag innan vi åkte tillbaka till skolan för att möta upp Elin och käka pizza på Valles. Sedan bar det av till Löga för att titta på Super Star. Skiljebo var dock inte toppen men vi gillar er ändå !! Tog sedan en tur förbi Donkisssssssch och sedan hem för att sitta barnvakt. Krig om WII spelet men det är lurre hehe. Hem och slockna ganska snabbt med bränd näsa och shorts bränna, lovely!

Idag börja jag 8 och fick skjuts till skolan av Elin. Hade so i en kvart eller något och sedan var det klart. Vi skulle börjat halv 9 men Helena hade glömt berätta det för oss så nejnej hela klassen kom tidigt. Satte mig sedan ute i solen med Elin och Josefin och stekte tills svenskan börja. Där hade vi debatt och självklart vann ju jag, Elin och Josefin haha! Hängde sedan med Paria och Sally till ICA och införskaffa mig en Burn, tror jag håller på att få ett återfall...
Efter det fick jag massage av Mimmi och sedan var det Bild, gud vad jobbig lektion... skriva namnskylt HEJDÅ! Det var det... Städa skåpet och sedan satte jag mig ute igen. Och var väl mest ute hela tiden. Tills jag var med på Jonnas lektion, gissa om hennes klass framtid, lite skojsigt! Sedan fick Jonna i uppgift att fläta mitt hår så stekte ute lite till tills vi var tvungna att ta en dricka paus. Vi såg då båda hur fint vi hade bättrat på shortsbrännan från dagen innan, lovely igen! Solen tar sjukt mycket på så sjukt kort tid, det är fan sjukt. Hade sedan träning inför S.O.L innan pappa hämta mig och vi påbörjade våran biltur mot Täby via Kista och hämta mamma. Tyvärr har nu våran andra bil också gått sönder så hyrbil blev det för vår del, BRA FAMILJEN BRA!
Har i alla fall ägnat hela kvällen åt att äta, prata, frysa och fira Erik som tagit studenten. Nu sitter vi i bilen på väg hem för några timmars sömn innan vi åker till Jönköping imorgon vid halv 8. Storebror Klas tar examen så ska fira honom imorgon, tiden går fort alltså.

Långt inlägg but I like it.

Tror mitt Juni bloggande är tillbaka, få inlägg men ganska knasiga och inte alltid läsbara ursäkta för det!
Försöker skriva imorgon men PEACE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar