16.6.10

Onsdag 11.39

God Morgon!
Skrev inte mer igår eftersom jag var ganska upptagen.
Jag baka nämnligen tårta till Jonna och sen åkte jag och Malin och överraska henne med den hihi. Var hos Jonna till halv 7 då min mor kom och hämta oss. Åkte till stan och sprang in på Gina för att köpa mina älsklingar hihi! Linnea gjorde oss sedan sällskap så gick vi och åt grymt god mat på Gränden och chillade där till halv 9 ungefär då vi sedan fortsatte ner till Cornetto och tog en latte. Malin drog vid 9 och vi andra började gå sakta men säkert vid 10 tiden. Mamma kom dock och hämta mig så åkte vi hem. Jag byta bara om tog bort sminket och sådant innan jag cyklade till Jimmy. Har sovit här inatt och han gick upp vid 8 för att åka och jobba. Jag sov då kvar och gick upp för lite mer än en halv timme sen. Ska väl äta upp frukosten och sedan cykla iväg till Sommar Cafét för jobb. Jobbar til 7 så skriver väl inte fören ikväll och jag har ork och lust. We´ll see We'll see!
Ska försöka spraya cykeln ikväll också så vi får väl se. Annars hörs vi någon gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar