20.6.10

Söndag 01.30

Still going strong!
Eller något vaaaaaaa.
Vad ska jag skriva.. Hej! Trevligt och råkas. Varför säker man råkas? vad betyder det? eller alltså .. ah = google
Fatta vara den som kom på språket! Fett ballt !!
Satt man bara hemma och ba det här är ett finger - finger.
Jag är sjuk i huvudet nej?
Ja ni ser hur mycket liv jag har. Känner att jag inte är riktigt trött än och håller på och lägga in sista bildera från summer of love och fixa till dem lite sen ska de väl ut på FB dem med. Åh saknar sista veckan nu. Summer of love, avslutnigns middag och avslutningen. Fatta i höst nobody kvar alltså. Scary ohyeah men det har jag ju redan skrivit om.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH uttråkad både Jimmy och Jonna har somnat ifrån mig, eller Jimmy för varna om att han skulle somna men Jonna nänä här somnar man bara JAJAJA HELT OKEJ!!!!!!!!!!! åsna.
Nej Jimmy är åsna Jonna är hund. Och Jonna är Jimmys ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNDA vän.
Åh förra sommaren- den va fetting bra asså. Nu känns det typ som att jag inväntar att sommarne typ ska sätta fart. Eller alltså sommar lovet. Eftersom jag jobbar känns de tju inte jätte sommarlovigt NOT. VIll ha lång kvällar ute VARMT åka och bada och massa men icke sa nicke... Ser den där apan framför mig, ni vet nicke nyfiken ? älskade honom när jag var liten och min mamma tyckte vi var lika,vet inte om hon syfta på utseendet eller i hjärnkapacitet....
Nej nu har bilderna laddats klart in på photoshop så ska fiixa klart dem sen lugna ner hjärnan och gå in i sovmode. jag vill träffa jimmy imorogn och gärna jonna med. gärna röka vaattenpipa med men nänä jimmy har rökt slut på kolen...... JAG ÄLSKAR DIG ÄNDÅ MIN LILLA SÖTA KONSTIG TÄNKANDE POJKE!
godnatt.

update
01.43
FÄRDIG


update
01.46
JONNA SOV INTE JAG HADE BARA INTE SETT ATT HON SVARA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar