1.8.09

1 Augusti

Hallojsankojsan.
JOHANNA IS IN THA CAR.
om någon undrade tänkte jag.
jaja fint att det var fint väder idag när vi skulle åka...
bajs på det!
vaknade vid 10 tiden fast gick upp vid 11.
käka min frukost och satte mig seden i solen och sola ett tag.
vid halv 12 tog jag pappa och mamma cyklarna ner till vattnet.
jag och pappa badade i det svinkalla vattnet
och dessutom var det massa brännmaneter, inge kul
vi gick upp och jag sola ett litet tag medan de gick längs stranden
vi cykla sedan hem och käkade lunch med mormor och morfar.
efter det packa vi in i bilen och styrde sedan mot västerås.
vi är.... typ.... någonstans.
jag ser, åker, skog, ett rött hus, ett kyrktorn, el ledning, en väg det var typ allt.
så någon som har en aning vart jag är kan ju berätta(k)
det är i alla fall en ny väg eftersom att enligt GPSen
kör vi mitt på åkern och det finns ingen väg i närheten alls.
hm bra där GPSen!
jaja när jag kommer hem sprigner jag väl iväg till jimpan på direkten.
umgås nog med han hela kvällen.
livet e på toppen igen.
natten var som den var men som sagt
DAGEN I DAG ÄR PÅ TOPP!


KUSS å PRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar