8.8.09

7 Augusti

Hellu!
Ligger här i mina säng på övervåningen med jonna i sängen bredvid.
Dagen har varit minst sagt underbar!
Vaknade först med min älskling i morse, mys.
Drog efter en liten stund eftersom jag skulle till sjukgymnasten.
Var ju lite rädd eftersom de skulle spänna upp mig och massa.
Men det gick hur bra som helst men det kommer nog kännas imorgon när jag vakna.
Efter träningen cykla jag därifrån med ett leende på läpparna och mycket bättre hållning.
Den här träningen kommer verkligen hjälpa.
Skönt att sätta igång kroppen igen!
Cyklade hem och packade och fixa i ordning lite där hemma.
Vid halv 4 tiden tog vi bilen och åkte och hämta Jonna sen bar det av mot Hagstugan.
Vi mellanlandade i Eskilstuna för att införskaffa föda. Hej störtskur.
Himlan fullkomligt öppna sig och det bara regna och regna.
Men som vi sa i bilen, ingenting går upp mot lukten av regn som kommer på varm asfalt.
Vi fortsatte sedan till Hagstugan och lämnade in alla saker.
Sedan skulle jag och Jonna ut på cykel tur men ja tog ju ett tag innan vi hitta en cykel som var fungerbar.
Antingen punktering eller för lågt styre eller bakåt tramp eller något annat fel.
Men de med förlågt styre fick funka för Jonnas del.
Vi cykla ner till åkern och fota massa innan vi cykla hem igen.
Åt god mat och satt och prata sedan var det dags att packa väskan.
Blev badkläder och varma kläder och en filt.
Sedan tog vi cyklarna till sjön.
Satte oss på en liten kulle och satt och njöt av solen och allt glatt folk.
Sedan kom de andra så blev det badtime och massa fotande.
När de andra drog satt jag och Jonna kvar och bara prata och hade det trevligt.
Vid halv 10 tog vi cyklarna och börja cykla hem.
Det tog en bra stund eftersom vi hade så mycket och prata om och vägarna går upp och ner så man blir ganska trött.
Men till slut kom vi fram och då väntade kaka och vaniljsås på oss.
Satt ute och prata en lång stund och sedan blev det till att bädda och borsta tänderna.
Sedan hamna vi här.
Hon läser solo och små skrattar för sig själv ibland, hm ja ni vet ju hur Jonna är..... he he.
Bäst alltså.
Saknar redan jimmy, vill att han ska vara med och se allt det här, det som jag ser!
Sitta vid sjön och titta på solnedgången, och å allt.
Jaja, det kommer väl fler år tillsammans som jag får visa han det här stället.
Imorgon drar vi nog in till Nyköping och hälsar på kusinerna och deras saknade hund Nuxan.
Åh saknat min bebis! hehe.
Jaja stannar bara ett tag och sedan blir det nog till att åka och bada och steka.
Hoppas ni får dåligt väder där hemma(a) hihi.
Ha det toppen annars för det ska jag ha med min Jonna.


KUSS å PRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar