16.8.09

15 å 16 Augusti

vet att det står 16 över,
men skrev inte igår eftersom jag och emma var ganska trötta.
vaknade i alla fall med min emsan.
fixa oss lite och drog sedan upp till sommarcafét.
hon skulle börja jobba och jag åkte till min älskling.
kolla på tv och hade det mysigt.
åkte sedan hem och åt och la mig vid tvn efter maten.
somnade ganska snabbt hehe.
sov till halv sex ungefär.
drog sedan upp till gården.
var där en timme och sedan åkte jag och emma till mig.
lagade mat åt oss och bröderna.
sedan satte vi oss och käka kräftor, mums.
och efter kräftorna blev det riktigt käk.
efter maten tog vi oss upp till gården igen.
fick skjuts.
skulle ha bubblat hos torris men nej det skulle vi ju inte alls det för han orka inte.
så jag och emma sprang runt och dampa på gården eftersom båda vägra sitta på gården hela kvällen.
men sluta med att vi åkte till mig vid 11 och tog med oss jimmy och anton.
vi kolla på disturbia, ruggit bra film alltså.
efter det börja grabbarna dra sig hemåt och jag och emma gick och la oss.
somnade ganska snabbt, skönt värre!
vi vaknade vid 2 idag.
hehe länge men skönt.
behövdes ju verkligen.
sista dagen på sommarlovet, vart tog sommarlovet vägen?:s
seriöst har jag gjort något?
lite kanske men ändå
nej fyfan nu längtar jag till höstlovet haha.
men ska nog hinna med mycket kul innan det!
åker nog snart och solar sedan leker jag nog med jonna.
vi hörs välllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll.

KUSS å PRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar