9.8.09

9 Augusti

holalalalala.
kom hem idag. för ett bra tag sen föresten.
vi gick upp vid 10 tiden, käka frulle och sa oss sedan på gräsmattan och sola.
vid 1 var det lunchtime och efter det hade vi packat ihop allt och begav oss till stranden.
blev bara ett snabbdopp och sedan in i bilen för att åka hem.
vi stannade någonstans på vägen och köpte glass, mums.
när vi kom hem träffa jag min baby.
kolla på tv och sånt, mys.
efter det blev det hem för att äta och sedan ut igen.
åkte med jimmy till haga.
träffa massor av människor.
var där till tio tiden sedan bar det av hem till min bebis.
vi var där och titta och tv och prata.
sedan skjutsa jag hem mig själv med han bakom haha.
jag älskar min jimmy mikael grandin.
2 månader idag, 2 underbara månader.
att ha en pojkvän som förstår en bättre än någon annan
och som har en lösning på allt och är så underbar som du är
det finns det många som bara drömmer om.
men min dröm är sann.
hoppas på många fler månader.

och tack jonna för helgen du gjorde den guldvärd!
haft underbart kul och trevligt måste göras om.
kommer väl bilder senare!

KUSS å PRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar