2.8.09

forts. 1 Augusti

tjenixen.

jag sprang inte till jimmy det första jag gjorde när jag kom hem.
tog fförst och packa upp och hoppa sedan in i duschen.
efter det åt jag med mamsen å papsen och efter det sprang jag till jimmy.
eller sprang gjorde jag väl inte, men gick snabbt haha.
kändes som riktig svensk sommar ikväll när den är som bäst.
lagom varmt, rosa moln, lukten av grill och folk som spelar kubb.
svensk sommar är ju inte den med 30 grader och stekande sol.
måste nog ändå säga att jag gillar svensk sommar (när den är bra) bättre.
jaja när jag kom till han satte vi oss och kolla på baksmällan.
riktigt bra film!!
efter filmen låg vi mest och prata och hade det mysigt.
jag älskar min jimmy, verkligen älskar.
ingen kan få mig att må så bra som han får mig att må.
och han kan förstå även fast jag inte säger någonting alls.
allt är så mycket lättare med honom.
utan honom skulle jag inte klara livet lika lätt.
du är min livsglöd älskling!

han skjutsade sedan hem mig och nu ligger jag här.
ska faktiskt försöka att ta och somna tidigt.
alltså rätt snart.
ska nog med mamma och handla imorgon, ska försöka få henne att kolla på ett par jeans också.
sen sover jag nog hos jimmy på kvällen och natten.
saknar jonna å rebecca
my girlzzzzzzzzz
jaja hare bra för det ska jag ha(k)

KUSS å PRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar