26.8.09

forts. 25 Augusti

Som jag skrev innan kom min älskling tillbaka till mig efter att han vaccinerat sig. Han åker i övermorgon, ska sitta och gråta hela fredagen, buhu. Vi kollade i alla fall på tv och hade det mysigt. Jag älskar min Jimmy, helt klart den pojken man kan drömma om att få ha som sin egen. Som jag lyckats få för mig själv, living the dreeeeeeeeam. Han drog sedan och jag åkte med mamma till stan. Skulle kolla på klänningen jag hitta igår och ett par jeans. Vi började med att gå till Cubus. Där blev det ett par jeans leggings, 2 bhar och en stickad sjal. Sedan skulle vi till Vero Moda och titta på klänningen, den var för j*vlig idag helt ärligt talat. Vet inte hur jag kunde tycka den var fin igår. Blev riktigt besviken och gav nästan upp hoppet men mamma drog med mig till lite olika butiker och hitta lite men inget som jag fastna för. Slutade med att vi gick till Grekiska Kolgrillen och köpte mat. Tog med oss det hem och åt tillsammans med Nils. Sedan satte jag igång med att göra om kläder till lite olika för att hitta något att ha på mig på mammas partaj. Hittade ett linne nästan liknande klänning som jag gjorde om som en tub topp och tog en sjal och ett bälte och gjorde om det till ja någonting haha. En bild kommer sen. Nu ska jag väl kika på tv och sedan sova. Vill ha imorgon NU, ska till stan med Jonna och sedan på Ki Box och sedan leka med min älskling. VILL NU NU NU. Saknar redan Jonna. Behöver henne nu! Jag älskar henne, och vill ge henne det bästa. Jag räcker nog inte till alla gånger men jag hoppas det är tillräckligt för stunden. För jag vill finnas där för dig på alla sätt och så ofta som möjligt. Du är min bästa vän Jonna och du vet att när du inte är glad kan jag inte vara det. Det gör ont i mig att se dig nere. En prinsessa ska må som en prinsessa det är ju det jag alltid sagt om dig. Vi ska ju göra allt tillsammans. Det ska ju vara vi genom livet, födda barn samtidigt, dö samtidigt vi ska ju göra allt. Jag klarar mig inte utan min Jonna, det skulle bara bli HA kvar av mig då. Ingen Johanna utan sin Jonna, that's it.
Och utan min Jimmy i en vecka hur ska jag klara det. Hoppas han ringer varje dag annars j*klar, haha! Sen när han kommer han blir han stor och hela veckan ska jag lägga ner på att planera den bästa födelsedagen för han någonsin. Jag vill göra allt för han, skulle kunna offra allt för han. Jag vill leva med min Jimmy uppleva allt med min Jimmy, han är min och skulle aldrig klara av något annat. Jag älskar Jimmy Grandin, obeskrivligt mycket!


kläderna innan


efteråt


KUSS å PRAM

2 kommentarer: