28.8.09

28 Augusti

JAG SAKNAR JIMMY

Han har inte ens varit borta en hel dag och jag typ dör av saknad. Skiter i hur det här inlägget blir nu för nu tänker jag bara pladdra på. Eller jag pladdrar inte så mycket är ganska tyst men skriver. Jaja skola först idag, snark orkade inte cykla ju till skolan första gången den här terminen, dog typ.Sen ska man gå i alla trappor också kom upp och typ somna. Hade teknik och går ju inte precis bra för oss. Efter det leta jag rätt på Jonna, båda var ganska low idag. Hade sedan spårtid satt mest och babbla massa med André och Sebbe och massa andra i klassen. Åkte sedan till doktorn med mamsen. När jag var klar där åkte jag tillbaka till skolan och käka lunch. Åt med Rebecca och Sally. Var sedan med dom i skolan ett tag innan mamma hämta mig. Vi åkte och hämta Jonna och hunden och sedan till Björnön. Skulle ju kö milen. Vi börja sagt men fick bra tempo sen. Sprang och gick lite då och då. Kom in på 1 timme och 42 minuter. Helt död var jag. Mamma och pappa hämta oss. Skjutsa hem Jonna och när jag kom hem blev det in i duschen direkt. Duscha längeeeeeeee, somna dessutom i badkaret hehe. Gick sedan och la mig och sov i någon timme. Efter det käka jag med mamma pappa mormor och morfar. Sen cykla jag och möte Emma i regnet och vi fortsatte sedan till Börell. Älskar mina små grabbar haha. Och min Emma såklart! Vi var hos Börell ett tag sen drog vi till konsum och sedan vidare till Malmabergs skolan. Träffa massa folk och satt ute i regnet med dem. Kul var det, lite kaos och så men ändå kul. Tog sedan sällskap med Niklas hem eftersom att han också bor på Brandthovda. Sedan satt jag och prata med mamma ett tag och nu ligger jag i sängen och ska nog försöka sova snart. Känner på mig att det kommer bli svårt! Saknar min Jimmy så otroligt mycket, behöver kunna smsa med han innan jag somna för att jag ska kunna somna, det går liksom inte annars. Men men får väl försöka. Han skulle logga in på msn imorgon någon gång så jag måste installera om min msn eftersom den inte funkar. Jag älskar verkligen min Jimmy och någon inte hört det än haha, inser nog inte ens själv egentligen hur mycket han verkligen betyder och hur mycket jag verkligen älskar han. Vill bara ha han nära hela tiden, nu på direkten. Han får mig alltid glad och förstår allt och är liksom helt perfekt jag behöver knappt säga något och han fattar ändå. Bara få känna hans armar runt mig och känna den där tryggheten. Buhu kul att jag får tårar i ögonen, saknar honom, en dag fyfan Johanna skärpning han har de tju kul och då måste jag ha det. Imorgon blir det fixa till mammasfest och sedan servera där hela kvällen, skojsigt. Jonna sover nog kvar med mig på Björnön TOPPEN!
Jaja ska ju sova nu och drömma om min älskling när han har sina 40 grader:(

KUSS å PRAM

1 kommentar:

  1. asså emokid hahahah du är hopplös! (k)



    ordet är : comepi ?

    SvaraRadera