20.8.09

20 Augusti

hallojsan.
dagen började med skola, hade HLR först, alltså hjärt-lung-räddning.
Snark våran klass är hälften över seriösa och hälften helt oseriösa. men lite kul ändå.
Efter det var det lunch, jag jimmy, torrbollen, sabina, jonna och rebecca drog till donken.
åt där iställlet mums.
åkte sedan tillbaka och kommer inte ihåg vad vi gjorde men men.
Sedan hade vi bild och musik grejs. Skulle välja ut en låt och sedan rita en bild som passa in till låten.
Jag tog Lucky med Jason Mraz och Colbie Caillat.
de sjunger "Lucky I'm in love with my best friend". och sedan rita jag av en bild på mig och jimmy.
Jag och Jonna tog oss till stan vid 2 tiden. Letade prao, jag som hade frågat efter en plats på Nya THulins för ett tag sen
gick dit igen men det var någon som tagit den 1 timme innan, den personen skulle jag ha velat ja bryta av på mitten. hehe.
Men vi fick i alla fall båda två plats på team sportia meen jag kanske får en plats på Bianco.
hon skulle höra av sig nästa vecka.
Efter det gick vi ner till stadshuset för att mamma skulle hämta upp oss. Då hitta vi en mobil också.
Snälla som vi är ringde vi personens mamma så hon kom och hämta den.
Otrevligare människa får man ju leta efter! men men fick en 100 lapp att dela på i alla fall.
Sedan drog vi till Friskis med mamma och gick på något pass som mammas kompis hade.
Lite kul men jobbigt haha.
Åkte sedan hem och gjorde min egna hemma träning också och sedan laga jag mat.
Efter det hoppa jag in i duschen och sedan hamna jag här.
Ska nog bara rita klart bilden och sen gå och sova, grymt trött.
Imorgon är detkonfirmandassistent utbildning. Hoppas på det bästa.
Ha det bra

KUSS å PRAM

1 kommentar:

  1. varför lägger du aldrig upp bilder på din blogg? kan bli en aniiiiiiiiing segt

    SvaraRadera