25.8.09

25 Augusti

Har lovat min älskling att jag ska skriva ordentligt, så jag ska väl försöka med det nu. Började skolan 9.10 och fick skjuts som vanligt av min älskling. Första lektionen var SO och massor av prat om politik. Inte min grej det där men gör väl det bästa för att hänga med så man kan få bra betyg, haha. Efter SO-lektionen gick jag och Rebecca till godisberget. Jag som sagt att ska sluta äta godis, hm går inte så bra hittills. Vi gick sedan tillbaka till skolan och hade engelska. Kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde men säkert något kul. Lunch dags efter det. Raggmunk eller fisk som såg ut som kattmat? Nej inget av det, då är jag hellre hungrig. Kommer inte ihåg vad vi gjorde då heller men vet att efter det hade jag spanska. Äntligen får jag ha med Rosa igen, tillbaka till paradiset, haha. Gjorde inte så mycket på spanskan, fick böcker och gick igenom vad vi skulle lära oss under året. Taggad till tusen! Efter spanskan hade vi svenska. Ska jobba om krönikor, taggad till tusen igen. Äntligen något jag gillar och verkligen skulle jobba med. Sista lektionen var matte, kände att orken var slut då. Sov nästan under genomgången och alla siffror i boken blev en färgklump. Slutade i alla fall vid 10 i 4.
Gick till bussen med älskling och bästis. Möte Jonna vid bussen och vi tog oss ner till stan. Började med att gå till Vero Moda. Hitta en grymt snygg klänning/linne. Vet inte hur man ska förklara hur den såg ut, men snygg var den. Tror jag ska köpa den imorgon om mamma tycker om den. Hitta mycket annat också efter att vi ätit lite på McDonlads och fått energi. Jag och Jonna inne i stan, ja det blir ju lite knasigheter. Vid 18.30 vandrade vi mot centralen för att ta varsin buss hem.
Direkt när jag kom hem var det middag och efter det tog jag cykeln och cyklade iväg och möte Emma och Jonna. Vi cyklade till TomasGården och var sociala där. Riktigt kul att bara vara där och ta det lugnt. Cyklade hem vid 21.30. Lite små läskigt på de ställen där det saknas lyktstolpar, men jag överlevde! Satt med mor och far vid TVn ett tag innan jag gick och tvätta bort sminket och borsta tänderna. Nu hamna jag här och ska nog alldeles strax stänga av datorn och försöka somna. Ska bli skönt, hatar att gå upp på vardagarna. Börjar dessutom tidigt imorgon, blä!
Inga direkta planer för morgondagen får se vad den för med sig. Skola så klart men efter det vet jag inte. Antar att jag leker med min Jimmy. Måste ju passa på innan min fjortis åker till Turkiet och sedan kommer hem och fyller 15. Liten pojke blir stor! Har lite svårt att tänka ut vad jag ska göra nästa vecka när inte han är hemma. Pluggar väl sönder och sover. Sedan blir det partaj när han kommer hem. Börjar redan längta haha. Längta efter att han ska komma hem innan han åkt, starkt jobbat Johanna.
Nej nu ska jag ta och sova. Ha det så bra!

KUSS å PRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar