24.8.09

24 Augusti

hallojsan.
vet inte vad det var med mig igår men men.
skola idag.
började med idrott, hade i aulan för att gå igenom betyg och sånt.
hade rast efter det och sedan so.
ska till stockholm någon gång i höst.
ser framemot att läsa om 2a världskriget också.
efter det var det lunch, äcklig mat!
när jonna slutat lånade vi jimmys moped och tog oss till stan.
lite läskigt att köra, har inte kört utan jimmy sen jag krocka så.
men gick jätte bra lite läskigt utanför rudbeck massa folk och kullersten hehe.
fixade sedan praolapparna på team sportia.
ser fram emot det hur mycket som helst!
åkte sedan tillbaka till skolan.
vad där 12.38 och börja 20 i.
trodde vi hade svenska men inte det så kom för sent.
fick utskällning för det, värt.
först tvingar dom oss att fixa prao och sedan när man gjort det och råka se fel får de damp?
jaja, efter det var det svenska, hade med annica skulle skriva vem man var och massa.
efter det var det engelska som gällde.
gjorde bara något papper sen sluta vi.
åkte med min älskling till han.
somnade ganska snabbt, skolan tar död på mig.
sov i någon timme och sedan bara hade det mysigt.
jag älskar min jimmy
efter det åkte jag hem och åt.
sedan hamna jag vid tvn och nu fick datorn göra mig sällskap.
jag älskar jonna också, hon är bäst!
skola imorgon efter det blir det kibox med jonna också.
mums.
skriver imorgon!

KUSS å PRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar