12.8.09

11 Augusti

welcome to my life..

falling en little bit down, känner jag , faktiskt.
men inte beredd att göra det.
vägGrar liksom.
jaja.

bakat med jonna hela dagen , 6 sorters kakor gör den 7e imorgon(h)
åkte sedan till henne på kvällen och spela wii.
kul var det.
vid halv 11 gjorde hon mig sällskap en bit
sen cykla jag hem och hämta emilias saker och sedan till poolen
möte henne, älskling, rasmus, thunberg och rasmus där.
alla drog efter ett tag så jag ochmin bebis satt kvar ett tag.
sedan bar det hemåt.
sitter här i sängen nu, fattar inte varför jag sitter mitt i sängen men gör det i alla fall,
vet att ni undrar.
jaja, leker med jonna imorgon med sen vill jag sova hos min bebis på kvällen.
så hoppas väl på att jag gör det.
skola snart, skönt, men oskönt, men skönt, men ja.
vi höressssssssss.

KUSS å PRAM

vi båda vet det,
men ingen vågar erkänna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar