5.8.09

5 Augusti

mycket bättre humör idag
men liksom inte bloggkänsla längre
kanske tar paus men man ska aldrig lova något
mös med jimmy halva dagen
inomhus även fast det var fint väder, hmm osmart av oss jaaaa.
men sånt är livet har jag jimmy har jag allt jag vill ha
vi drog oss i alla fall till sommarkafét sen
satt där och var trevliga mot massa folk
drog sedan hem och åt och sedan tillbaka till kafét
efter det tog vi oss till goofy och satt där ett tag
och sen till haga och var amed älsklings jonna och sen till jimmy igen.
nu tänker jag sova eller försöka i alla fall
eftersom att det var en 10 cm stor spindel precis vid mitt huvud som kröp och typ lät:|
sprang och väckte mamma och pappa och bara stört tjura
fyfan vad ja ghatar spindlar, sen när pappa döda den blev det för fan blod på väggen:o
ahja ska väl sova får se om jag byter rum kanske.

KUSS å PRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar