21.8.09

21 Augusti

tjuuuue.
skola som vanligt, min älskling skjutsa, också som vanligt.
hade film med svettishåkan helt okej film.
men klassen är ju sär speciellt jimmy(k)
han och torrbollen blev utslängda, BRA DÄR.
hade lunch efter det, var typ bråk som vanligt bland massa små flickor haha.
jag tog de tväldigt seriöst snaaaaaaaaaark.
värt och bråka helt seriöst.
jaja sen var det redovisning gick väl inte så bra men men skiter it.
efter det skjutsa jimpan hem mig.
somna direkt sov typ i 2 timmar ellernågot.
riktigt naaaaajs.
åkte sedan och hämta jonna på skiljebo.
köpta stripes tallrik som vi tog med oss och åkte sedan till maxi för att köpa revbenspjäll.
åkte sedan hem och åt den och fick sedan skjuts till kyrkan.
hände masssa i kyrkan men kul var det i alla fall.
efteråt låg jag jonna och emma kvar och prata och massa, riktigt mysigt.
joel gjorde också sällskap senare.
vid halv 10-10 kom bebis och hämta mig.
vi åkte till mig och nu ligger vi här och checkar adidas och nikes hemsida.
riktigt sugen på att köpa en jacka från nike men men får väl se.
ska väl sova snart så åsnan får väl rulla hemåt på moppppen.
imorgon blir det utbildning och sedan leka med rebecca.
skojsigt(k) inte setts på hundra år.
jaja vi hörs laaaaaaaaaaaaaa.
jonna och emma, guldvärda är ni brudar!


KUSS å PRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar