17.8.09

17 Augusti

hellu.
sitter hos amanda nu och ska snart färga håret.
skulle göra blonda slingor
men nej nej, blir brunt nu.
lyckades få med oss en hätta
sån där mössa man har när man slingar,
eftersom jag inte vet om min hårbotten klarar av hårfärgen.
så sitter väl här i 3 timmar eller något haha.
men sen är jag nog brunett.
lite scary men hoppas på det bästa:)
skola idag då.
jimmy kom till mig vid 11, segade oss och så.
åkte sedan till skolan vid halv 2.
upprop och grejs.
ny brud i klassen också, lite kul!
blev sedan att titta på "catfight".
orkar inte förklara men men.
sedan blev det till sjukgymnasten och sedan till poolen och vara med cool guys.
åt vid halv 7 och efter det hämta amanda mig.
nu sitter vi här och echeckar extreme homemakeover.
börjar klockan 9 imorgon snark!
men ska till anundshög JIPPIE, not.
jaja nu ska jag sitta och hålla tummarna för att hårfärgen blir bra!
hare toppen!

KUSS å PRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar