6.8.09

6 Augusti

shobaaaaaaaaaaaaang.
tänkte att jag skulle skriva lite nu för ja jag har inte mycket annat att göra.
men jag är inte uttråkad bara allmänt "chill"(H)
haha ligger ute i trägården med datorn i knäet, i jeans kjol och tubtop, och solen bränner verkligen FORTFARANDE?!?!?
har medelhavsvärmen kommit heller? hoppas på det, så kan man pressa sista veckan innan skolan.
fick för övrigt pappren från skolan och nya rektorn idag, hon kan ju inte stava haha!
pegagonger istället för pedagoger och skrev flera ord två gånger.
och skrev onsdagen den 27 och den 27 är en torsdag?
haha inte alla indianer i kanoten va?;)
jaja det var inte lätt att gå upp vid 9 inte.
seg som ja gär gick jag upp halv tio och fick stressa lite.
men vi hann i tid till sjukgymnasten.
skulle kolla min rygg, höft och fot.
hon titta mest på ryggen, men konstaterade även att
jag inte har någon snefot
jag har en lite scolius(stavning?)- allts när man har snerygg
jag har benlängds skillnad
och höftskillnad.
jaha, missfoster? HEJ!
fick i alla fall lite massage för ryggen och ska dessutom på massor med träning.
så börjar redan imorgon med träning i någon apparat
sedan behandling för ryggen och sedan gymträning
hm, muskelknutte HERE I COME.
jaja det blir ju bättre av det så gärna för mig!
åkte sedan hem och la mig och stekte i solen, nästan för varmt vissa stunder.
så jag och mamma bestämde oss för att vi var tvugna att åka och bada.
vi packade sakerna åkte till hemköp köpte lite mat och hämta sedan upp jonna.
eftersom mammas jobbar kompis rekommenderade Långsjön så sa vi att vi skulle dit.
börja med att vi blev uppätna av mygg, sen fick vi gå flera mil kändes det som
och när vi kom fram var det ett träsk man skulle över för att komma till klippan,
klarade vi oss från det, JAAAAAAA.
piss myror och nej blä.
vi gick istället i bort till en brygga den var säkert privat men skit samma vi skulle äta våran lunch.
efter det bestämde vi oss för att åka till camping badet i sura.
så det gjorde vi där var det mycket bättre men fortfarande massor av myggor!
mamma blev uppbiten eftersom att myggor älskar henne.
jag och jonna bada, eller först bada båda sen bada jag och hon fota,
bilder kommer sen!
vid halv 5 tiden satte vi oss i bilen på väg hem.
släppte av jonna och åkte sedan hem.
jag la mig först på studsmattan en stund men det blev för varmt
så la mig i hammmmmmmmmmocken och bara tog det lugnt
jag och pappa hjälptes åt för att lägga ut mopeden på tradera,
SÅ SUGEN PÅ ATT KÖPA VETERAN MOPED? kolla tradera
och nu ska jag väl snart äta sen vandrar jag väl iväg till min bebis och är med han och de andra
kanske träffar jonna en stund också och sedan sover jaghos min älskling inatt.
jag skriver kanske imorgon innan jag åker till stugan annars hörs vi på söndag!
ha det bäst!

KUSS å PRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar