26.8.09

26 Augusti

Skriver om det som hänt hittills idag så tar jag väl resten ikväll.
Började 8.20 med syslöjd där vi skulle sy förkläden. Inte skoj, men inte svårt heller.
Vi slutade vid 10 och jag gick då och försökte hitta någon som kunde hänga med mig till ICA.
Hitta min älskling så vi vandra till ICA. Köpte comviq kompis och nappar. Sedan var det dags för spanska. Gillar det nu när jag har Rosa och Jonna, även fast Jonna inte gillar det, men det ska vi nog ändra på. Efter spanskan var det lunch. Åt med Jonna och HG William gillade ärtor oc hade en hel tallrik men som slutade med, ärtor, mjölk, salt och mexico soppa. Såg vidrigt ut! Efter det gick vi till Valles för att kolla vad salladen kostar, 60 kronor för er som undrar, blir det för min och Jonnas del imorgon, mums! Kommer inte ihåg vad vi gjorde sen men höll ihop gjorde vi och käka glass. Sedan var det dags för idrott och KickBoxning, jag älskar det! Körde med Rebecca men kände ganska snabbt att jag hade för lite energi för att orka. Efteråt gick jag och skaka och var helt borta. Även fast jag åt klubbor och drack en energi dryck för att få snabb energi och socker så hjälpte det inte. Så på engelskan skaka jag bara hela tiden och orkade knappt hålla i pennan, illa det. Gjorde något papper med Rebecca och Rasmus. Sista lektionen var hemråd, kom för sent IGEN. Alla Helenas lektioner kommer jag för sent till. Så typiskt när man har handledaren och allt. När skolan var slut åkte jag och Jimmy till mig och vi kom till mig som dränkta katter, regnade ju inte lite precis. La oss i sängen och hade det mysigt blöta som vi var, haha. Han åkte nyss, eller det kanske inte var så nyss eftersom han precis kom tillbaka haha. Jag som skulle äta kakor och sova. Åker nog till stan med mamma sen köpa lite nytt, det gillar vi!
Skriver sen.


KUSS å PRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar