30.8.09

29 å 30 Augusti

Skrev inte igår eftersom jag inte hann.
Tog det lugnt mesta dels av dagen och sedan blev det ut till björnön och fira mamma.
Sjuk kväll! Rebecca och Jonna hjälpte till och servera och vi var väl grymma.
Rebecca drog vid 10. Skulle hålla tal till mamma, och talet skrev kanske 10 minuter innan det skulle läsas.
Jonna fick hjälpa mig som kan skriva bättre.
Mamma börja gråta och jag var väl bara sekunderna ifrån men lyckades att hålla ögonen torra.
Men kvällen vart helt underbar och jag hoppas min älskade mamma är nöjd.
Jag och Jonna blev väl rätt vilda när det var dans dags men kul var det och alla människor var med och dansa Makraena(eller vad man ska kalla det).
Vi kom väl i säng runt vid 3. För övrigt så sov vi kvar på BJörnön i en stuga.
Vaknade vid 11 och åt frukost. FIxade stugan och sånt och sedan skjutsa Amanda hem oss.
Har bara sovit och tagit det lugnt hela dagen idag. Ligger bara och väntar på att klockan ska bli nio hehe.
Min bebis skulle logga in på msn då. saknar sönder honom fattar inte hur jag ska klara en hel vecka. Men bara fem dagar kvar nu, tur det.
Tycker han ska hem nu, men men.
Jaja ska käka tårta nu vi höresssssssssssss

KUSS å PRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar