14.8.09

12, 13 å 14 Augusti

tjenixen.
ett tag sen jag skrev.
har inte haft tid, inte varit hemma.
den 12, onsdags:
lekte med jonna, kolla på film tjocka oss och sjöng sing star.
åkte sedan till gården och var medcoolingar.
sov sedan hos min älskade älskling på kvällen.
den 13, torsdag:
vaknade med jimmy tidigt och tog sedan cykeln och cykla till sjukgymnasten.
fick behandling, underbart! haha.
åkte sedan tillbaka till älskling. var inne hos han ett bra tag.
tog sedan och åkte till gården träffa massor av människor.
eller inte haha vi var typ själv med emma rosol och ahmed.
spela kort och sånt sen drog vi till hälla.
fick skjuts av mamma och köpte donken.
åkte sedan tillbaka till gårdne och åt där tillsammans med emma.
kvällen spenderades på gården till halv 10.
då fick jag och emma skjuts till henne av torris och jimmy.
sov där i natt, myspys.
saknat min emma!
den 14, idag fredag:
vi vaknade vid 10 och grabbarna kom vid halv 11.
käkade frulle och kolla på tv.
vid kvart över tolv åkte vi till sommar cafét eftersom emma skulle jobba.
jimym skjutsa sedan hem mig.
nu har jag nyss duschat och nu ska jag väl hitta något att sätta på mig.
men som sagt ja gär ju inte den bästa på att välja hehe.
drar väl sedan upp tioll sommarcafét med mat till mig och emma.
är där till 8 I think sen ikväll blir det nog aatt bada hos torris.
får väl se.
skriver nog mer ikväll.

KUSS å PRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar