19.8.09

19 Augusti

shulululu.
orka hade as bra humör nyss sen nu sjönk det.
jaja.
bra dag i alla fall.
började nio med disskusion, snacka kärlek förhållande och sex.
fint att om inte jag rebecca eller jennifer pratar är ela klass tyst-.-
snark jag som sagt att jag absolut inte skulle ta över och snacka idag, hur länge höll det?
fattar inte jag är alltid den som hörs och så, känns som att folk förväntar sig det av mig.
jaja, på lunchen blev det jag jonna rebecca alicia emilia och jennifer som satt och prata.
satt sedan och solaa en stund, medelhavs värme där alltså!
dans efter det jag och jonna var ju grymma överdrev allt så fint.
sen när jag och torris dansa var vi ju salsa kung och drottning haha.
efter dansen gick jag och jonna bebis till centrum och sedan tillbaka.
hade massage sen, med judith, helvetet, välkommen.
hon är knäpp, säger att hela klassen skulle få frånvaro om vi inte såg till att jesper gick ut.
jaja hade massage sen fick massage av min älskling.
efter skolan åkte jag och han till han. hitta någon film som skulle vara bra,
det var den ju inte så jag somna haha.
låg sedan och mös och hade det trevligt och sen somna båda igen haha.
åkte hem efter det och åt och sedan upp till gåården
träffa massa folk.
kom och tänka på att det kändes som vinter eller typ oktober svinkallt var det ute.
åkte sedan till dagiset när coolguys skulle köra jaga snark.
jag och emma drog till konsum och sedan tillbaka.
hon drog sedan hem och ajg satt med älskling och någon mer snubbe vet inte vem.
var faktiskt kul och se alla pojkar från 10 till 18 år springa runt och köra jaga haha.
drog hem vid kvart i 10 satte mig ochtog en latte med mamma och pappa sen hamna jag här.
ska väl sova snart så jag orkar med hjärtlungräddning imorgon-.-
efter skolan tar jag min johnnybooi och flyr till stan letar prao och sen till friskis.
skojsigt träning, johanna+träning, nja vet inte hur det går men hoppas på det bästa!
nu ska jag ta och gosa ner mig i min säng och sova.
skoltrött? ohja.
ha det toppen

KUSS å PRAM


the one and only, jimmy grandin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar