18.8.09

18 Augusti

shhooooooooooooooooooe.
dagen har varit knas.
började halv 10 på Anushögen(anundshög)
jimpan skjutsa mig
vi skulle ha femkamp.
och våran grupp var ju grym.
hade nya tjejen i vårat lag,
hur smart som helst kände mig riktigt blond med henne i laget:o
jaja sen blev det till jimmy en stund och sedan till mig
efter det drog vi till skolan, hade typ något grjes kommer inte ihåg vad vi gjorde.
lunch efter det, käka med jonna och rebecca mina älsklingar!
sen blev det lektion igen kommer inte ihåg vad vi gjorde då heller.
sen var det prisutdelning för fem kampen.
våran klass vann så klart,
presentkort i caféterian WIHOOOOOOOOOOO.
drog till mig sen med emma.
jimym drog hem och jag och emma käka kakor och kolla på Hipp Hipp Hora.
sen kom älskling tillbaka och sen kom rasmus och sen kom torris och sen kom anton och berglund.
hela huset fullt hehe.
jaja byte film ett antal gånger men det blev Solitec(stavning?) vet inte ens vad den heter.
kommer bara ihåg lite av stavningen.
sen drog alla förutom jimmy och rasmus.
sen drog rasmus också.
älskling var kvar ett tag och sen drog han också.
jag mamma och pappa åkte till hälla.
hitta en skit snygg jacka om kanske blir köpt senare i veckan.
får se måste ha ny väska också.
jaja in på maxi också sen hem.
ligger vid tvn nu, tror jag går och lägger mig snart.
orkar inte vara vaken humöret är inte på topp precis.
kollar väl klart på Ladder 49 som jag börja kolla på igår.
börjar ju tidigt också, JIPPIE-.-
fuck heller jag väljer mitt egna schema.
ja som ni ser TOPP HUMÖR HIHIHIHIHIH -.-
vi hörsssssssssssssssssssss


KUSS å PRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar