16.8.09

16 Augusti

tjenarä

slapp dag.
låg i sängen med datorn efter emma hade åkt hem.
vid 4 tog jag cykeln och cykla till solstudion.
men när jag väl var framme kom jag på att kortet låg hemma..
så ja cyklade tillbaka och hämta det
solade sedan en kvart.
hoppas väl att det lagt sig och ser bättre ut imorgon.
när jag kom hem la jag mig vid tvn med en iskall brun, mums.
checkade mtv i flera timmar, eller till 8 ungefär.
la mig sedan i sängen igen innan det blev middag.
sedan hamna jag i sängen igen.
duschade nyss, älskar't
sova och duscha, underbara grejer!
ahja ligger i sängen nu igen hehe och lyssnar på Christina Aguilera.
kärlek till alla hennes låtar, älskar henne och låtarna.
funderar även på vad jag ska ha på mig imorgon.
haha tänkte att jag tänker ut det nu så kan jag gå upp lite senare imorgon.
så slipper jag tänka på det innan jag går.
ska nog ta och sova snart, är ganska trött faktiskt.
fattar inte hur jag kan vara det men men.
skönt att börja klockan 2 imorgon.
sen blir det bara upprop och sånt antar jag.
skatill sjukgymnasten vid halv 5, sittränging I think, hehe låter knas.
efter det kommer amanda över och slingar mitt hår, ÄNTLIGEN.
tar mig väl ut sen på kvällen antagligen är jag väl med jimmy haha.
fint att jag redan vet hur dagen ungefär ser ut, hehe.
sen på tisdag tror jag att jag och jonna drar till friskis på Ki Box, hihi.
jaja ni får ha det bra på era första skoldagar ni som börjar imorgon!

KUSS å PRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar