11.8.09

10 Augusti

goddag.
dagen har väl varit, ja jag vet inte vad den har varit.
jag åkte till sjukgymnasten för att få mina övningar.
cyklade sedan hem och skulle bara rensa lite på golvet i rummet men blev storstädning.
dammade, dammsög, rensa garderoben.
och massor. så nu är det hur rent som helst!
blir nog till att ta ut lite saker imorgon så rummet kan bli klart snart.
efter allt städande hade min kära mor lagat lunch åt mig som åts vid halv 6.
kollade sedan på tv ett bra tag och bara tog det lugnt.
åt sedan middag med familjen och gick sedan till poolen.
träffa älskling och massor av andra.
dryga människor finns det verkligen.
jag och jimmy drog till han lite efter halv 10.
bara kolla på tv och sånt.
sen vid 11 skjutsa han hem mig.
kolla då på beck med mamma och pappa ute på altanen.
mys värre.
nu har jag gått och lagt mig i sängen och har legat här ett tag.
skulle inte ta fram datorn tänkte jag, men blev så ändå.
ska väl snart sova. jonna kommer nog tidigt imorgon.
eller som vi alltid säger så kommer hon vid typ 4 eller något.
men får väl se vi ska bara ta det lugnt tror jag.
1 vecka till skolan också, snark.
jaja haregött

KUSS å PRAM

1 kommentar: