5.4.10

Annandag Påsk 19.33

Ligger i min säng och mår så bra. Ligger bara och ler, Jonna sitter och dinglar med benen och nynnar på någon låt, Malin pratar snabbt så man inte fattar ett skit men de är bäst ändå! Kommer sakna dem så sjukt mycket. Packningen går åt HELVETE!Har 3 kilo för mycket bajsa ...
Har typ tagit ut alllt men min necessär väger elefant....
Jag och Malin fattar inte vad Jonna säger just nu men ja.....
Malin skrattar kort jag skrattar tyst och Jonna skrattar för sig själv.
Nej skriver senare istället hejdå :D
Förresten Jonna gjorde en fin ramling av stolen precis hahahah söt klant arsel:D
VI SKA DESSUTOM FIRA ATT MALIN ÅKTE BUSS SJÄLV IDAG FÖR FÖRSTA GÅNGEN!

Bilden är från 5 Mars!

1 kommentar:

  1. åh söt bild........
    jag älskar oss och ha det så kul nu, I will miss you!!

    SvaraRadera