24.4.10

Lördag 20.28

Magvärken och illamåendet försvann, och föreställningen var grym!
Dock inte en av de bäst men mycket mycket bra!
Kom nyss hem och humöret ligger i något mellan läge.. min comviq mobil kan DÖÖÖÖÖ. Det är i alla fall vad sid-, uppåt- och mittenknappen/knapparna redan gjort. Så får gå tillbaka till min äckliga jobbiga samsung som jag vet kommer lägga av any minute...
Någon snäll själ som sitter där hemma med en mobil till säljes eller utlåning? Skulle vara SUPER gulligt!
Väntar just nu på Malin och Jonna. Sega brudarna, fast i självverket är det Malin som segar ner Jonna och Malins pappa som segar ner Malin... hmm jag har hittat den skyldige!
Jag vet inte alls vad vi ska göra eller jo! Vi ska äta tacos, DET VET JAG!
Lite sugen på att sitta ute och röka vattenpipa så får väl övertala Jimmy eller sätta på hundögonen och be om att få låna den... wish me luck!
Nej men ska hjälpa till med maten så den blir klar.
Knäpp och Knas sover sedan här så får väl se när jag somnar inatt.. jag som behöver sömn, ännu en gång, wish me luck!
Nej men vi hörs!!!!

1 kommentar:

  1. Hej Johanna,

    Vi på Comviq hoppas att du får tag på en mobiltelefon du tycker om snart. På http://webbutiken.tele2.se/telefoner-med-kontantkort/ har vi telefoner som man kan köpa till engångsavgift med kontantkort om du skulle behöva detta.

    Vi vill bara tipsa dig om att du kan skicka 2 gratis SMS per dag och 1 MMS per dag på vår hemsida. Om du dessutom har tankat på ditt kort inom de senaste 30 dagarna kan du skicka 5 gratis SMS per dag. Det enda du behöver göra är att registrera dig på Mitt Konto på http://www.comviq.se/mittkonto.html som är en helt kostnadsfri tjänst.

    Med vänliga hälsningar

    Michaela Lindell, Comviq.

    michaela.lindell@tele2.com

    SvaraRadera