4.4.10

Påskdagen 13.44

Kom hem från Jimmy för ett tag sen. Sov ju som sagt där inatt.
Just nu ligger jag i sängen med datorn på magen och tv:n framför mig. Ska nog ta och byta om till något finare än mjukisbyxor och en stor munktröja!
Ska nämligen iväg till min bror som jag skrev igår och fira honom. Måste bara hinna fixa en grej först. Han och hans kompisar körde spelet Våghals för ett tag sen och han fik då i uppgift att ringa till mig och säga att han ville ha en lekstuga. Han var ju självklart inte seriös men har han sagt det ska han få det så ska försöka bygga ihop ett litet hus i skokartong eller något.
Nej jag skriver senare och JA ni ska få bilder hihi!
Om ungefär 42 timmar sitter jag och snyggingen bakom mig på bilden på ett plan på väg till varma Egypten.
Snacka om att jag är lite otålig och vill åka nu!

Dessutom älskar jag pojken bakom mig på bilden!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar