26.4.10

EGYPTEN BILDER DAG 2 & 3

mami papi jimmy å jag

min söt pojke

http://www.youtube.com/watch?v=8UFIYGkROII
lyssna på låten samtidigt så förstår ni vad de gör på bilden
fortfarande länken!

julstjärnor..

nu är alla i fel ordning....
men slut resultat

allt sitter fast!


koncentrerad...

insaneeee

innan kamelerna kom till

alla olika färger

normala...

love

big love

jag älskar min mamma

och det är bara att inse, jag och min pappa är cooolast

precis!

koncentrerade mig på röken jag blåste ut
och som inte syns på bild..

slang..

bar

målningar

jag å min älskade bebis

mamma å pappa

mattsnurrande man

choklad doppade jordgubbar

bläckfisk..

hummer

grannhotellet -.-
fortfarande..

johänni at the ocean

jimmyyyyy

hängmatta på stranden
(mitt hår ser väääldigt rött ut...)
tom gata som blir så full på kvällarna att

älskade knasiga pojke

vad säger man...
vi är ju lika i alla fall...

armband

poolområdet

bbbben
dunder cool blomma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar