16.4.10

Fredag 15.52

*En gång i tiden var du min men det är nu bara en dröm.. lalalala*
Text från Medina - Sagoland för er som inte visste det, den har alltså ingenting med mig att göra och har ingen speciell mening alls att skriva det men det är den låten som spelas just nu så ville skriva det.
Om jag tänker efter så saknar jag ingen alls, ingen som liksom är "borta". De som är borta, so what?! är de borta finns det antagligen en anledning, onödigt att sakna något/någon när man istället kan glädjas för det man har!
Haha gud vad jag gick in på det här ämnet nu, men ja jag har allt jag vill ha eller nej. Inte Egypten, buhu....
Lite deprimerad över att det där askmolnet som förstör all flygtrafik inte kom lite tidigare så vi var "tvungna" att vara kvar i Egypten lite till, usch vad skönt säger jag bara.

Ligger i alla fall i sängen och låter mobilen spela alla låtar den har där i. Den byte precis till Melissa Horn och En Famn För Mig, och ni som läser ofta ni vet jag att Melissa Horn är min gud och förebild så mer om hur underbart bäst hon är behöver jag ju inte skriva!
På golvet nedanför mig ligger det MASSOR av kläder som egentligen ska in i min garderob som egentligen har legat i min resväska tills nu. Hehe, jag är så snabb på att packa upp, I KNOW!!
lång paus....
Blev lite känslosam nu när Melissa Horns låt Hanna (klicka så får du en länk till låten) kom i högtalarna. Usch och fy och blä vad jag verkligen älskar denna låt. Har så mycket minnen och mycket känslor som kommer fram när jag hör den.
Bilden till vänster är en bild på mig och Jonna från ungefär ett år sen under den tid som Hanna låten börja bli min drog.

Nej nu ska jag skärpa till mig geta back to the nutid och packa in allt i garderoben och städa upp på mitt rum. Jag som börja skriva att man ska leva i nuet och börja sedan prata minnen, herregud kvinna håll dig till en sak.
Ja det ska jag, därför ska jag lyssna på gammal musik, leva i nuet och ta dagen som den kommer och helt enkelt bara njuta.
Leendet är på och glädjen sprider sig i kroppen!
Nu kör vi!
och vi hörs senare, peace outttttttttt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar