17.4.10

Lördag 16.17

Precis kommit hem från Arboga där vi hälsa på valparna.
ÅåÅÅÅH KÄRLEK!!!!!!!!!!!
Så otroligt söta ni får se bilder senare, men tro mig det var verkligen kärlek vid första ögonblicket.
Minstingen av valparna somnade till slut på min mage efter massor av bus. Och den hunden är kanske till salu man ba ÖVERTALA ÖVERTALA ÖVERTALA!!!!!!!
Kommer bara tänka på dem hela dagen usch:(

Ska nog ta mig till köket och fixa något att äta. Mamma och pappa är ute på går på Björnön så får väl fixa mat själv. Riktigt sugen på soppa faktiskt haha.
Efter det funderar jag på att sy in pappas skjorta, alla mina planer med att sy det och det och det och det men blir aldrig så. Mycket prat och liten verkstad...
Nej nu ska jag ta och äta så skriver senare!

Dagens;
Randig tröja - Sisters
Svart väst - HM
Svarta leggings - VILA
(kanske blir att jag börjar med dagens?!?!)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar