5.4.10

Annandag Påsk 22.51

Jimmy går runt och letar efter fjerrrrrrrarna och jag ligger i sängen och tittar på.
Om 3 timmar och 40 minuter ungefär ska vi upp. Då bär färden av mot Arlanda och sedan 6.40 går planet. 4 och ½ timme på planet och sedan har jag Egypten under mina fötter. Jag kommer antagligen inte kunna blogga under tiden där borta. Eller okej, jag kommer INTE blogga när jag är där. Ni kan vara glada om ni kanske kan få 1 inlägg någon gång under veckan om vi hittar något internet café eller liknande. Annars ja då får ni vänta till ungefär klockan 21.00 på tisdag kväll om en vecka, hihi!

Kvällen här hemma hos mig har varit underbar. Har däremot varit lite emo till och från. Blir lite jobbigt att åka ifrån Jonna och Malin och sen när jag hade för mycket packning blev det jobbigt igen och ja en hel del gånger under kvällen har det blivit jobbigt! Är väl för att vi snart åker och att jag har lite resfeber som Jimmy säger men ändå det är bara känsligt nu haha.
Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer förutom att ni får ha det så bra och försöka överleva utan min uppdatering om det nu går... ? Vi får väl se va hahaha!
Ja som sagt, hejdå people!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar