4.4.10

Påskdagen 16.58

Jag är alltid så duktig på att städa...
Skulle sätta igång och städa nu när vi kom hem från Nils men icke la mig i sängen och åh vad den är skön. Speciellt nu när solen tagit sig runt huset och kikar in genom mitt fönster, det gillas starkt!
Hade det i alla fall jätte trevligt hos Nils och Amanda. Fikade, han öppnade presenter och satt och prata.
Just nu letar jag efter någon människa som vill låna ut ett par hörlurar till mig. Har ju tappat bort mina och klarar mig absolut inte utan dem i Egypten. Mattias kanske hade några jag kunde få låna annars hade nog Malin ett par som hon skulle ta med imorgon vi får se!! Min räddare i alla fall den som har ett par helt klart!
Nej usch nu borde jag städa. Städa upp och sedan kolla vad jag måste köpa imorgon till resan och kolla hur mycket och vad jag ska ta med mig. Full väska redan dit det kan jag lova...
Vill gärna hinna med och sy ett linne heheh.. om jag nu hinner det höhö! Det blir uppdatering senare i alla fall!!
Hitta massa bilder från 8 April med mig och Rebecca !




Jag älskar dig kotte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar