22.4.10

Torsdag 21.51

Hellu!
Första uppdateringen för dagen och sent jag vet. Men har inte haft tid tidigare
Var först i skolan, matte nationella.. gick ändå hyfsat känns det som, hoppas i alla fall på det!
Hade sedan bild ett tag innan jag vandrade bort till tandläkaren där jag möte upp mamma.
Jag fick bedövning och sedan började de laga min tand. USCH FY BLÄ! Jag hatar tandläkaren, verkligen hatar.
Låg och skaka och tårarna rann lite smått då och då nej usch...
Dessutom så är hålet för djupt och går för nära nerven för att de ska kunna borra ner och laga hela.
Därför fick jag någon grej som gör att nerven trycks bort en liten bit så man kan gå ända ner och göra en permanent lagning sen, alltså ska jag tillbaka sen.........
Kom sedan tillbaka till skolan och var helt död. Haft jätte ont i huvudet nu i 3 dagar och ingen huvudvärkstablett hjälper har tagit flera men inget hjälper. Sen med min bedövade kind som jag bet mig i hela tiden och sen var jag bara allmänt svag eftersom jag inte hade ätit innan jag var hos tandläkaren och hade väldigt svårt att äta efter...
Därför fick pappa komma och hämta mig under matte lektionen och jag gick och la mig direkt när jag kom hem.
Sov tills det var dags att åka iväg till konfirmations träffen. Var död hela tiden där och hade JÄTTE tråkigt hehe.
Vid halv 9 fick jag i alla fall åka hem. Satte mig då och åt något ordentligt första gången den här dagen och har sedan efter det suttit och pluggat.
Just nu har jag paus för att kolla på Independence Day men nu ska pappa istället kolla på nyheterna -.- -.- -.- Får väl plugga vidare men ska först redigera lite bilder. Provet får gå som det går, orkar inte längre bry mig om skolan...
Skriver kanske senare annars hörs vi imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar