26.4.10

EGYPTEN BILDER DAG 5

min fot-ring å annan-ring

fruktsäljare
killen till vänster SCARY
han ville att jimmy skulle ta kort på han och mig
och om vi säger så här ;
utan Jimmy hade jag inte kommit där ifrån...
LÄSSSSSSSSSKIG

far jag kan inte få upp min kokosnöt

frukt

immy

mamma och pappa

mamma

sovande hund

DJ

mördar blick...
tyvärr blev den ju suddig..

Jimmy shoppar vattenpipa

lägg märke till katten på benet!

GALET!

stackars kamel...

Old Town

min tydligen bror......

tydligen Jimmys bror med...

detta borde ju leda till incest...

daddy daddy COOL

mördar blickar från katten
eller bara väldigt sugen på att köra arga leken

glada spelmän

glas

mojito

koncentrerad Jimmy

fin tjej...

söt pojke!

eh...

TJA

blommmmma

en till blomma :o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar