23.4.10

Fredag 15.32

Nu är jag hemma. Efter en kort och smärtfri skoldag och sedan en tur till Jonna och hennes underbara hundvalp och sedan till Culturen för att hämta boken som Jonna publicerats i!
So provet som jag plugga så mycket till igår gick riktigt bra, hoppas i alla fall det. Resten av dagen flöt på som vanligt. Musiken slapp vi så jag och Anton tog och cyklade till Jonna. Mös med valpisen i hennes kök innan vi cykla till Culturen. Massor av människor där men vi var bara där och hämta boken sen var det snabbt tillbaka. Jag och Anton cykla mot Brandthovda och Jonna mot Haga.
Kom nyss hem och ska vila eller redigera bilder en stund innan mamma kommer hem. När hon sedan kommer hem ska vi åka till min frisör och se hur vi ska göra med mitt hår eftersom jag har tid på onsdag. Får se hur det blir.
Skriver i alla fall senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar