24.4.10

Lördag 13.22

Nyss kommit ut från Inrednings Mässan.
Äntligen Hemma tema så har både sett Martin Timell och Björn från Äntligen Hemma.
Minus var däremot latten som jag nu mår grymt illa av. Laktosintolerant? NEJ TACK!
De senaste dagarna har jag fått jätte ont i magen och blivit jätte illamående så fort jag druckit eller ätit något med mjölk.
Räcker det inte med ägg-, honung- och nötallergi? Slutar väl med att jag får leva på vatten livet ut...
Hade ju problem med mjölk när jag var liten men då var det mjölkprotinet jag inte tålde. Så fort jag åt något med mjölk klia på läpparna och tungan och hela halsen, men nu verkar det alltså vara laktos istället..

Fick i alla fall med mig en SKIT snygg klocka från mässan. En hyfsat stor väggklocka som liknar ett gammalt fikur om ni vet hur ett sådant ser ut. Riktigt nöjd!
Nej nu ska jag lägga ner datorn och hoppas på att illamåendet och det magonda försvinner så jag kan vara lite social och kan njuta av showen.
Vi hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar