19.4.10

Måndag 23.24

Fint med perfektion... skrev först Måndag 23.25 och började skriva inlägget men la sedan märke till att klockan BARA var 23.24 och skynda mig då att ändra. Mongolid!

Efter glädje tårar, kramper i magen av garv, panik ångest, tårar igen men inte glädje och över 30 biologi frågor så är jag nu glad igen efter att ha fått hjälp av mamma. Min älskade mamma hjälpte mig klart med alla frågor så nu känns det lite bättre. Har en stark känsla av att redigera bilder, typ hela natten. Sitta med en stor kopp te, jordgubbar(blev JÄTTE sugen på jordgubbar), under en stor filt med datorn och bara redigera bilder hela natten.
Fast in så smart att göra innan tisdagen, mördar dagen med biologi prov.
Börjar 10 över 9 med SO om läraren är där, det var hon icke idag. Slutar sedan tjugo i 4 och kvart över 4 ska jag har utvecklingssamtal. Vill väldigt gärna orka träna sen, men för det första, jag tror mitt kort är slut. För det andra, all ork brukar vara borta efter skolan. Och för det tredje, jag kommer säkert bara strunta i det som vanligt.
Usch inte tränat på en månad pga att jag varit sjuk och sen borta och sen inte orkat och sen hals ont och ja massa grejer så det är dags nu.
Beachen 10? ZzzzzzzzzZZZzzzzzzzzzZZZZZZzzzzZ kan ju vara bra och se om våren kan komma FÖRST.
Är ju dock endast 1 månad och 17 dagar kvar tills min födelsedag hihi. Och på min födelsedag brukar det vara varmt och fint väder så jo nu tar vi ultra snabb vår sen sommar, TOPPEN!
Nej ha det så bra och sov gott jag skriver imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar