17.4.10

Lördag 01.19

Ligger i sängen nu med spikmattan under ryggen, datorn på magen och tv:n bredvid. Lägg dags snart kanske men inte riktigt än. Haft en toppen kväll hemma hos Elin. Ätit grönsaker med dipp och suttit och prata i flera timmar. Johanna, Josefin och Elin, grymma tjejer. Mer behöver inte sägas!
Så skönt att bara prata ut hade gärna suttit där hela natten!
Men sömn behövs den med.
Imorgon kvart i 1 blir jag upp hämtad utav Jonna och hennes föräldrar för att åka iväg till Arboga där vi ska hälsa på deras valp de får hem på torsdag. Jag är nog mest förväntans full av dem allihop känns det som haha.
Jag hoppas på att ta en fika imorgon kväll, hade pratat med Rebecca om att kanske ses så vi får se hur det blir. Annars hittar jag väl på något annat, håller i alla fall tummarna för att vädret ska vara på topp imorgon så att humöret följer efter!
Nej nu ska jag ta och stänga igen ögonen och låta folket i hjärnan gå hem för dagen.
Försöker skriva imorgon innan jag åker men som vanligt lovar jag ingenting!

Dagens ; (inte min grej men varför inte testa)
Grå Kofta - HM
T-shirt med tryck - Gina Tricot
Linne - vet inte
Väska - egen gjord
Leggings - Gina Tricot
Keps - (syns inte på bilden) Stadium

1 kommentar: