14.4.10

Onsdag 22.19

Kom precis hem efter en cykeltur från min älskade underbara Jimmy. Livet blir bara bättre för varje dag som går och som går tillsammans med dig.

Satt tidigare ikvällnärmare bestämt klockan halv 6, barnvakt åt små flickorna längre upp på gatan. Byggde pussel, kollade på Bolibompa och lekte kurragömma. Riktigt kul faktiskt. Känner mig som ett barn haha. Imorgon blir det även att sitt barnvakt åt Erik igen så då blir det barn igen och sedan rullar även pengarna in och det säger man ju inte nej till!! Kanske blir en shoppingrunda i helgen? Eller ska man spara... svårfråga!
Efter barnvaktandet åkte jag i alla fall upp till gården för möte. "Ni ska jobba på Valborg!" IN MY ASS HELLER!!!!!!!!!!!!! Aldrig i mitt liv säger jag bara, that's it!

Glömde helt bort att jag höll på att skriva här så nu en timme senare måste jag verkligen gå och sova. Så sjukt trött! Sjukgymnasten halv 9 imorgon och sedan skola!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar