23.4.10

Fredag 18.41

Kom precis hem från frisören. Bestämt nu att hon bombar på med ännu mer slingor då men inte i hårbotten eftersom den redan är väldigt väldigt ljus! Lät som att det skulle bli ganska bra. Får ju bort det mesta av det mörka då FÖR HOPPNINGS VIS!
Min far kom precis in med en skål med chips åt mig, vanlig fredags tradition har jag kommit på. Varje fredag och lördag kommer alltid pappa med chips och något att dricka. Service !!
Redigerade aldrig några bilder innan, somnade istället. VÄLDIGT VÄLDIGT djupt. Vaknade upp och kände mig totaly ner knarkad eller något visst knappt vad som var upp eller ner.

Sitter och funderar hur kvällen blir. Lite taggad för att göra något riktigt skoj, lite taggad för att sitta hemma med mamma och pappa och ta det lugnt och redigera bilder och lite taggad för att mysa med Jimmy men vi får väl se hur kvällen blir.
Ska i alla fall redigera bilder nu så vi hörs väl senare!

Anton och jag på vägen hem.
SUPER MAN
men kom på nu att jag sjunger simpson melodin......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar