16.4.10

Fredag 19.27

Äntligen klar!
Städat rummet helt och hållet nu, dammat, dammsugit, monterat ihop mitt nya sängbord, städat och tvättat alla smink grejer och lagt dem i små lådor och annat för att ha bättre koll på alltihop.
Så mitt rum nästintill glänser!! Känns så rent och skönt när det är ny städat, man borde kanske bjuda på vet göra det oftare, tyvärr...
Ligger nu och andas ut i sängen och känner en känsla av magont krypa framåt, ogilla! Kanske bara är hungrig, kan man ju hoppas i alla fall. Tur att mamma håller på med maten i alla fall.
Vad kvällen sen har och bjuda på vet jag inte än. Funderar på om jag ska kolla med Elin, Josefin och Johanna om jag kan joina dem eller om jag kanske ska ta cykeln och cykla iväg och träffa Jonna på Haga eller om jag bara softar här hemma helt enkelt. Skulle ju gärna sy in min papas gamla skjorta men känns lite B och gör på en fredag...
Äh, vi får väl se ska fundera lite till och sen ja får vi väl se vart kvällen tar mig helt enkelt!
Men en sak jag kom på nu som jag ska göra är att lägga ut bilderna jag lovade er innan påsklovet så att ni får dem i väntan på Egypten bilderna, för dem lär ta ett tag!
Nej skriver senare istället eller något, fast jag ska inte lova någon kanske slutar med att jag somnar som vanligt...
Bild från förra året när jag precis blivit blond, helt helt helt OK att ha den blonda färgen. Hoppas väl på att det träder fram snarast, ska troligtvis slinga det igen den 28 April eller kanske provar jag innan dess själv med samma slinging som förut, vi får väl se!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar